Advies

ANALYSE

We starten steeds met het in kaart brengen van jouw horecazaak. Een duidelijk overzicht van waar je onderneming staat is nodig om je doelstelling concreet te maken.

Wat is jouw doel en hoe wil je dat via je horecabedrijf realiseren?
Ontdek alvast welke analyses mogelijk zijn:


Soorten analyse

Marketing analyse
We onderzoeken hoe jouw producten of diensten in de markt staan, waar we de verkoop kunnen beïnvloeden

Social Media is een belangrijke tool op de dag van vandaag maar vergeet zeker alle andere mogelijkheden niet die jouw omzet kunnen sturen. Heb je al eens met een kritisch oog naar jouw menukaart gekeken? Je kan de klant zijn aankoopbeslissing zelfs sturen op basis van lay-out maar je kan ook naamsbekendheid vergroten door te netwerken, door affiches,...  Ook zeer belangrijk bij marketing; jouw huisstijl dient zowel online als offline gelijk te lopen.



Financiële analyse
Jouw financieel plaatje moet kloppen, anders blijft jouw onderneming niet draaien. We onderzoeken de huidige en gewenste situatie vervolgens bepalen we welke plannen opgesteld en uitgevoerd dienen te worden om zo jouw gewenste groei te behalen.

We kijken samen naar de cijfers van het verleden, brengen F&B-kost in kaart en indien gewenst maken we ook een leveranciers- en contractanalyse.
Ben jij een startende horeca-ondernemer? Dan kan je bij ons terecht voor een haalbaarheidsstudie.  


Efficiëntie analyse
Moet jij als zaakvoerder alles zelf in handen nemen en verlies je soms het overzicht? We hebben heel wat tools en middelen om jouw onderneming zo efficiënt mogelijk uit te baten!

Ontdek meer hier: digitaliseringen, automatiseringen, administratie,...


Personeelsanalyse
Met een sterk en gemotiveerd team die zich tevens verbonden en betrokken voelen én waarbij er voldoende ruimte is om te ontplooien zorg je voor het vergroten van je ondernemingssucces.

Vaak is echter het probleem om de juiste mensen te vinden. Daar weten we intussen uit onze ervaring in de praktijk de juiste kanalen te bespelen, we toetsen die graag aan jullie eigen methodes.
Personeel genoeg? Weten ze dan wat jij van hen verwacht en staat dit op papier zodat een nieuwe rekruut snel weet wat van hem verwacht wordt?


"Als je weet waar het misloopt is je probleem al voor 50% opgelost!"

We snappen best dat het niet altijd gemakkelijk is de juiste elementen te bepalen waar het minder goed gaat, daarom helpen we graag met een GRATIS brainstormsessie.


Schrijf je in via onderstaande knop:

  KMO-portefeuille

  Onze adviezen kan worden gesubsidieerd via de kmo-portefeuille. Ontdek hier meer!


Ontdek ook:

IMPLEMENTATIE
Door de juiste analyse zorgen we nu voor de juiste doelen en aanpak!


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x